Dan före dan!

hmm ja idag är det 1 dag kvar till julafton och utanför är det 40 grader varmt ;)
ja inte så lätt att komma in i julstämmning men idag var jag iaf på köpcentret och försökte julhandla lite,
jag hade en plan om att köpa något till mig själv men jag har nog inte varit snäll nog för jag hittade inget :(

annars flyter dagarna på ganska lätt här borta inte så svårt kanske när man får njuta av Ingbritts goda husmanskost
och Hasses hemgjorda öl. Ja inget att klaga över där och ricktigt trevligt sällskap ger de också, Har suttit och lyssnat till Hasses historier om hans ungdom och de resor han gjorde både spännande och intressant.

Utöver det har jag även fått tag på en väldigt fängslande bok som lyckas hålla mig uppe under nätterna, the magician heter den och följer i andan av sagan om ringen triologin. vet dock inte om den finns i sverige tror inte det iaf ;)



Ne ha nu en riktigt god jul så ska jag upplysa er om min lite senare kanske redan imorgon;)  HOHOHO!!

Kommentarer
Postat av: stina

God Jul koffe ^^

2009-12-23 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0