I Melbourne

jupp nu e jag tillbax. instalerat sig i husvagnen igen och nu vantar sista natten i Australien. ja och efter det sa har man en satans lang flygresa att se fram emot...men tror att det var oppen bar sa det e ju bara till att forfesta pa for pa fredag blir det nog utgang. och jag har lyckats att fa Philip in till stan med:) jaja nu har jag stankt mitt bank-konto har nere och forsoker klura ut hur jag ska fa tillbax min skatt.
funderar pa att satta mig i ett frysrum nagra timmar for att vanja kroppen infor hemresan, och inga vinterklader har jag :( men jag har nagra fina tshirts och linnen man kan dra pa sig hihi syns i kylan puss puss

sista timmarna i Brisbane

nu sitter jag på vårat hostel, ensam uttråkad och livrädd..... mm flyger ju till melbourne idag och flyger mot sverige på torsdag. och det e nog först nu jag börjar fatta att jag ska hem igen! och det känns väldigt läskigt?
jag vet inte varför dock men så är det väl bara. men det ska ju samtidigt bli underbart att få träffa sin familj och vänner igen :)

Brisbane

japp nu har vi lämnat Byron och är i Brisbane igen:P
vi kom hit i fredags och då fick man återförenas med grabbarna:D fan va underbart att träffa dem igen och festa till det så in i helvete!! hade gjärna berättat mer om den kvällen men minnet sviktar lite, kommer dock ihåg att vi hamnade på en bög klubb med dragqeens och grejjer.... men vi tog oss ut därifrån väldigt snabbt haha
och pga att hotellet vi hade bokat hade strulat till något med våran bokning så fick vi bo i en lyx svit på högsta våningen :):):) hur fint e inte det och nära till poolen på taket och jacuzzin :P så där var ju förfesten med grabbarna haha

och i lördags var vi på festival Sound wave!!! vilket röjj vi hade som väntat svin kul! vi tittade på ADR,Paramore Trivium mm

Idag söndag så har mamma och christer tagit sig till flygplatsen för att åka tillbax till melbourne och de flesta grabbarna tillbax till bundaberg bara jag och skeva kvar. tanken var väl att träffa och bo hos polarna i Capalaba men det lutar åt att vara kvar på detta backpacker stället ist:P

Love Byron Bay!!

hur underbart som helst är det här :P ligger och glassar på stranden tar en promenad i regnskogen, sänker en kall på´strandpromenaden...

Jag är här, jag är där,jag är överallt

Nej farmor nu äter jag inte pankaka längre :)
hmm får se vad vi har missat.... jo mamma och Christer har ju kommit ner, så vi har varit runt i mellbourne och stkilda till att börja med och varit på middag hemma hos Christine så mamma fått träffa alla sina syskon. och så har jag ju visat dem runt i stan och så :P

Sen flög vi till Sidney, så det blev ju Operahuset botaniska trädgården massa restauranger och pubar och någon kinesik trädgård.

Vi bodde först i ett hotel i kina-town sen fick jag dem att flytta in på ett backpacker ställe som jag har bott på tidigare :P

Sen bodde vi på ett annat Backpacker i Bondi Beach och chillade på stranden, några mer restauranger och pubar blev det såklart :P så nu har magen börjat komma tillbax :) hehe

Och nu har vi flygit till Byron bay och har fått tag på en stuga att bo i, det var nämligen så att vi inte bokade något innan utan tänkte leta runt efter någonstans att bo men det fanns inget ledigt NO VACANCY stod det överallt haha men sen kom vi ju iaf till detta och det var den sista de hade :)

har massa bilder och försökt att lägga upp men det funkade inte idag :P btw vi har blivit bestulna på Mp3 och kamera så det har vi fått köpa nytt... inte kul