Jag är här, jag är där,jag är överallt

Nej farmor nu äter jag inte pankaka längre :)
hmm får se vad vi har missat.... jo mamma och Christer har ju kommit ner, så vi har varit runt i mellbourne och stkilda till att börja med och varit på middag hemma hos Christine så mamma fått träffa alla sina syskon. och så har jag ju visat dem runt i stan och så :P 


Sen flög vi till Sidney, så det blev ju Operahuset botaniska trädgården massa restauranger och pubar och någon kinesik trädgård.


Vi bodde först i ett hotel i kina-town sen fick jag dem att flytta in på ett backpacker ställe som jag har bott på tidigare :P

Sen bodde vi på ett annat Backpacker i Bondi Beach och chillade på stranden, några mer restauranger och pubar blev det såklart :P så nu har magen börjat komma tillbax :) hehe


Och nu har vi flygit till Byron bay och har fått tag på en stuga att bo i, det var nämligen så att vi inte bokade något innan utan tänkte leta runt efter någonstans att bo men det fanns inget ledigt NO VACANCY stod det överallt haha men sen kom vi ju iaf till detta och det var den sista de hade :)   


har massa bilder och försökt att lägga upp men det funkade inte idag :P btw vi har blivit bestulna på Mp3 och kamera så det har vi fått köpa nytt... inte kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0