16.01.2010

hej nu har temperaturen börjat bli normal igen :)

Och det är lördag idag vilket betyder att det var fredag igår vilket brukar betyda att koffe festar vilket inte hände men jag gjorde ett tappert försök att gå till Puben här i närheten som ligger i ett stort shopping center. och det blev en öl där men det slutatde med Avatar 3D! och vilken vacker film det var. handlingen gav jag nästan fan i utan bara tittade på omgivningen och naturen det var,,, så vackra färger helt otroligt den måste ses!!

annars har jag som vanligt letat jobb lite här och var och börjat ta långa promenader och det känns skönt att få röra lite på sig, Dock så har jag en tendens till att vandra runt i min egna lilla eller ganska stora värld vilket brukar resultera till att jag 30 minuter senare tittar runt om mig och inte vet var fan jag befinner mig :) men det löser sig haha

Annars så har jag pratat en massa med mina kära vänner där hemma så underbart att de flesta har tre!
och något har hänt med mig för så länge har jag aldrig kunnat prata i telefon innan jag sitter mellan 2-3 timmar och pratar med samma person i sträck! oftast Sofie Philip och Lina :)

Och ja snart kommer jag nog hem jag följer med mamma och Christer hem :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det får helt enkelt duga med icke 3d faktiskt :P

2010-01-20 @ 12:16:07
Postat av: koffe

jasså vem tycker så?

2010-01-21 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0