Aussi day!

Idag var det underbart väder, Så efter frukost ja runt kl 13.00 så gick jag ut för en promenad.
Pluggade in mp3n och vandrade ner mot stranden och följde strandpromenaden söderut.
Och på något sätt tappade jag bort tiden, Och att låta Koffe vandra ensam med en mp3 är inte bra för jag försvinner lätt bort i min egna värld, Så efter att mp3 tog slut på låtar kom jag på att jag hade gått jävligt långt och lite längre än så.
Men då förtjänar man ju iaf en kall öl vid stranden hur gott är inte det. Problemet var ju bara att man var tvungen att gå hem igen så in med mp3 igen och 5 låtar senare var batteriet slut KUL.
Men lyckades ta mig hem iaf och då var kl 18.00 och middagen var klar, Härligt med lamm vilket man ska äta på Australia day :) och ikväll ska det vara massa festligheter inne i stan men jag orkar fan inte ta mig ner dit ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0