dagens skitsnack!

Japp fredagen blev som planerd film Blade trinity!





Och till denna film rekomenderas Goon.

Ett bra tips till er som letar efter ett billigt skitvin som inte ska smaka gott är att kolla på framsidan av baginboxen och inte hitta en vacker fransk miljö med druvor eller liknande uten en bild på en pastatallrik det ska du ha! Och är du ännu inte övertygad om ditt vin inte håller någon klass alls så  läs inerhållsförtekningen och där hittar du "kan innehålla ägg och fiskrester" japp nu e du säker på att du inte vill köpa vinet men då ser du att priset är $15
för 5 liter så du köper det ändå.



Fick även sitta och snacka lite skit med Sofie över telefonen :)


<:===-----------------------------------Lördag------------------------------------------==:>

nu e klockan strax efter 2 och inte möe har hänt än. jag vaknade tidig av någon wierd dröm jag hade som jag inte kommer ihåg men jag var på Tokarp och det e ju alltid kul hehe. jag har hängt ut tvätten som jag glömde i maskinen igår,,,det är ju sådan rolig information som gör din dag eller hur! har också konstaterat att min avföring har blivit mycket mörkare , undrar om det beror på myssli eller dåligt rödvin kanske men om intresset finns så ska jag forska vidare. nu ska jag snart ut på en promenad iaf puss!pöss!köss!

Kommentarer
Postat av: ylvis

höhöhö

2010-01-23 @ 11:06:59
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0