blaha!

Tjena din rackare! jasså så du var tvungen och se vad man hittat på nu igen!!
Nåja det kan jag väl berätta, för idag har jag varit hos min moster Christin och kusinerna och gud va söta de är :)    Det är kanske svårt att inte bli det om man är 50%Italenare och 50%Svensk,
eller ja de är ju Australenare nu iof men men.
Vi har iaf kollat på Ice age och byggt vidar på min talang i att rocka rockring :P
sen käkade vi lite kyckling och sänkte några kalla, så en mycket trevlig dag :D 
Och så har jag även lånat med mig Transformers2 i tron om att jag inte har sett den, dock så tror jag att jag har det tror nämligen jag såg den på flyget hit men men uppenbarligen kommer jag ju inte ihåg den iaf hehe...
Och nu väntar jag bara på att dödligt vapen ska börja på tv. Så man kan mysa ner sig lite i husvagnen och ta sig ett gals rött.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag är lite impad av dig koffe faktiskt. Innan var du heelt emot bloggar och bloggande, nu börjar du faktiskt bli riktigt grym på det :P höhö!

2010-01-24 @ 19:14:41
URL: http://ylvavlaurinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0