En dag i City

åh skumpan är öppnad, Jaguaren tillbax från verkstan den nya Armani kostymen sitter som en smäck! Går in de nya Italenska skorna och den handrullade cubanska ciggaren är upptänd. Ja ungefär så känndes det när man vandrade runt på lyxgatorna i melbourne city gick från ralph lauren butiken till prada. fråna Prada till chanell. Och de hade en anställd för att öppna dörren åt en hur gött e inte det.



Dock så drack jag en iskaffe och inte skumpa det åkte iof förbi en jagga men den var inte min. och de italenska skorna kanske var Converse. och det var nog ingen handrullad ciggar utan en handrullad cigg som jag sj har rullat. Och jag köpte ju inget i butikerna heller men kul var det iallafall.

Och så har jag även varit inne på Quantas kontoret och försökt boka om biljetten hem, Men då tillkom det ju en avgift på $129 vilket blir ca 1400kr i runda släng så mamma skickar över lite cash så man kan komma hem sen iaf :) dock så kunde jag inte flyga tillsammans med mamma och Christer men det gör inte så mycket. Man hittar säkert någon interesssant människa att tala med:P och om biljetten som jag vill ha finns kvar så kommer jag hem den 25 runt 12 och pappa har redan varit gullig att erbjuda sig med att hämta upp mig :)
Iof så är ju detta på en veckodag undrar om han har tänkt igenom det så han inte jobbar? men men det ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0