Saknar de Nordiska vindarna!

Tjena fan idag har jag inte gjort många knop, och det går inte göra nu heller för det är över 40 grader ute, och jag vet att vissa kanske blir lite avis på det hemma men var inte det eller jo va det ändå hehe. försökte gå ut på en promenad tidigare men det gick inte hettan tvingade tillbax en innan man lämnat trädgården.

övrigt så var jag ute i fredags med peter och besökte några trevliga pubbar och testade lite ny öl mm. detta var väldigt trevligt tyvär var det inte så intressanta människor ute men vi hade kul iaf...

och igår så talade jag med min kära mor över skype och med Patrica ja även en snabbis med Jesper och Astrid :) och det var jätte skönt att få se deras ansikten igen och nu är det inte lång tid kvar tills mamma och Christer kommer över. redan ibörjan av nästa månad och det ser jag fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

haha jag hörde att jesper hälsade haha! det är 5- idag i jönköping och då känns det endå ganska "varmt" för i helgen hade vi 15-. Fy.. jag vill hällre ha 40 grader som du!

2010-01-11 @ 13:00:32
URL: http://elviton.blogg.se/
Postat av: Ylvis

Fan när kommer du hem igentligen? Saknar dina dryga skämt :P haha

2010-01-13 @ 10:25:39
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0