Snus sug på den du.....det ska jag

heej nu e jag tillbax igen och jag har precis fått ett paket från sverige av farmor, Nämligen 3 dosor snus och Ahlgreens bilar hur underbart e inte detta haha tack Faamååå!!! och idag har jag varit hemma hos Veronica och träffat moneypenny hennes tama höna och även hennes get och hund +massa andra hönor (men de var inte lika coola) och så spelade jag lite gutar hero med hennes pojkväns lillebror Brad.
och efter detta tog jag en promenad till köpcentret hittade dock inget av intresse.
och har nu i 2 veckor lyckats att ta långa promenader och ibland mycket kortare jogging rundor :) och det känns bra att röra på sig igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0