tiden maskar sig fram

Ja vad har hänt nu.. jo nyårsafton har ju varit och den firade jag på en privat fest med Peter, och peter träffade jag på en middagsbjudning som jag följde med Hasse och Ing-britt på. och det var en ricktigt lyckad nyår väldigt roligt och trvligt trotts att jag inte kände någon på festen :)

ja och efter detta har jag letat jobb igen men det är inte så lätt när man bara ska vara kvar här en så liten tid till för nästa månad kommer mamma och christer ner på ett visit och då blir det ut och resa igen:).
och det ska bli så roligt att få träffa mamma igen.

annars så njuter jag av värmen och av Ing-britts härliga matlagning och av Hasses egna öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0